En trött Sandra

Nu är jag hemkommen från dagens bravader.

Allt gick finfint på arbetsförmedlingen och jag hittade lite roliga grejer till Magnus, även till mig själv. Lite ljusstakar, Twilight Bakom kulisserna bok och annat smått och gott. Jag har redan läst halva boken. Det är ganska spännande faktiskt. Kostade bara 179kr på Åhléns. Helt underbart tycker jag.

Det var tänkt att vi skulle äta middag med Nattis och Andy, men så blev det ikke. Vi åkte till Rickards mamma istället för att hämta en maskin till köket. Men vi blev kvar där ganska länge. Jag var extremt trött, satt med halvöppna ögon i soffan.

Nu ska jag och älskling kolla på någon film. Får se vad min prins hittar på. Jag kommer i alla fall slockna på en gång.

Åh, längtar tills i morgon då vi ska fira min bror. Det kommer bli jättetrevligt.

God natt på er, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0