En väldigt trevlig måndag trots allt.

Efter skolan följde min älskade Bea hem till mig. Har saknat dig under lovet, stjärtis. Även fast vi sågs några gånger. Så det kändes jävligt bra att ta en fika i skolan och bara snacka Bea och Sandra-snack.

Jag har prövat på nya The Sims expansionpaket. HUR ROLIGT SOM HELST! Jag dör. Jag måste lätt köpa det, haha. Som den simsnörd jag är. Jag erkänner! Man kan resa till Kina, Egypten och Frankrike och uppleva en massa äventyr. Rekomenderar det för er som gillar Sims.

Jag är ledig i morgon och på onsdag. Hur underbart som helst. I morgon ska jag slappa och läsa Cesar Millians bok. Måste rekomendera den också. Jag tycker själv att det är en bok ALLA hundägare bör ha läst. Det är inget extremt avancerat han rekomenderar att man gör med sin hund. Bara självklara grejer som gör att hunden mår bra.

Han beskriver hur en hund mår som bäst, och hur man kan uppnå de mål man vill med sin hund. Jag har läst lite mer än halva boken och jag har redan lärt mig hur mycket som helst. Jag har även testat en del saker på en av hundarna här hemma och har redan nått resultat. Jag började i går. Så, ja. Det säger sig självt.

Nej, nu ska jag sluta prata om den där boken. Som om jag inte gör något annat? Fråga Bea och Rickard, haha. Jag avgudar btw Cesar.

Nu ska jag hoppa ned i säng med spikmatta under ryggen. Grymt! Ska kolla på film med Mr.R.

God natt på er. Tchüss!


Kommentarer
Postat av: bea

haha så hemskt är det inte, jag blöder inte ur öronen ännu!:P det va supermysigt:D sånt man saknar under loven, våra stunder i cafeterian!:)



Mnjaa jag tror ändå att den här ceasar milan-boken går att missuppfattas, eller åtminstone ändras till ens egna fördel, typ som religion, man vänder röven medvinds för att slippa skitlukten:P



ALL RELIGION ÄR KRIG! hursomhelst.. jag har träffat många som påstår sig gå efter ceasar milans sätt och ändå har bajspåsar i kopplet



vi kör ännu en fika på tordag hjärtat:D:D

2010-01-12 @ 03:55:30
Postat av: Elin

han är awesome!

2010-01-12 @ 10:50:29
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/
Postat av: Mikanelly

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2012-05-15 @ 14:05:29
URL: http://mikanelly.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0