Foooood

I'm back. Jag sitter och inväntar Rickards hemkomst. Tycker det går förfärligt långsamt. Jag är jättehungrig. Jag...Vill..Ha...MAT!

Inväntar också mammas samtal angående träningen i kväll. Hon svarar nämligen inte när jag ringer. Så jag vet inte hur jag ska göra. Nattis erbjuder mig middag nere hos dem, som låter hur trevligt som helst. Men om Rickard hinner komma hem innan träningen ska vi äta tillsammans. Ja, ett av mina I-landsproblem. Haha!

Nejmen, serious stuff. Jag är lite sinnesförvirrad för tillfället. Min hjärna hänger inte riktigt med. Det känns som att jag skriver helt osammanhängade och babblar på om ingenting.

Så jag väljer att avsluta detta inlägg nu.

Auf Wiedersehen!



Meine liebe Freund. Ich liebe dich, min lilla korv. Jag är lite internationell av mig.


Kommentarer
Postat av: bea

naaa ich liebe dich auch mein bester Freund, denn seit dem Kindergarten! <3 viel liebe <3

2010-01-28 @ 18:25:36
Postat av: Sandra

Kan man tänka sig att jag fortfarande har mina tyskakunskaper nånstans i huvudet :p haha



<3<3

2010-01-28 @ 18:48:29
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: bea

HAHA jaaa jag med! jag klarade en hel mening WOHO, sen om de är lite grammatiska fel och omkastade ord är skitsamma:D haha

2010-01-28 @ 20:28:20
Postat av: Sandra

Haha, precis:D

2010-01-29 @ 12:25:51
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0