Ghosts

Nu är städningen klar. Tog mig ca en timme och det är helt otroligt. Huset är stort och mamma och Mats har fler rum än vad de egentligen behöver. Och det är stora ytor överallt. Men jag lyckades ännu en gång. Jag kan erkänna att det inte är så jobbigt. Inte jobbigare än att jag blir lite svettig.

Måste berätta en ganska konstig grej som hände när jag stod och rengjorde spisen.

Jag stod och putsade och såg något i ögonvrån. När jag kollade dit såg jag en liten pojke i typ en halv sekund sen var det borta. Jag har nästan alltid upplevt att det spökar här. Jag har varit med om en del grejer i detta hus, så som många andra hus.

Men jag vet inte varför jag såg ett litet barn. Jag ryggade i alla fall tillbaka och blev ganska skrämd. Kanske inbillade jag mig, vad vet jag. Obehagligt var det. Jag ringde Rickard direkt och behövde lite sällskap. Är inte så himla trevligt att vara helt ensam(bortsett från kaninen) i en stor villa.

Jag sitter just nu och njuter av denna låt:



Snart kommer förhoppningsvis Mats hem. Har behov av lite sällskap efter den där händelsen. Vid sex ungefär kommer nog mami hem. Vi ska plugga lite och lägga upp ett schema över mina studier. Sen ska vi även beställa en bikini från internet. Den är så snygg så jag dör. Ska nog beställa en till som jag sett på samma hemsida. Jag behöver uppgradera mig lite på den fronten känner jag.

Nej, nu ska jag skriva ett inlägg där jag hissar och dissar.


Kommentarer
Postat av: Albinsabrina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-02-01 @ 13:22:25
URL: http://albinsabrina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0