Halleluja moment

Just nu sitter jag och letar jobb. Känner verkligen att det behövs. Jag tycker det kan vara skönt att ha något att göra och dessutom få betalt för det. Tänker inte berätta vad för jobb, det märker vi sen om det går bra ;)

I går var vi nere hos grannarna och mös lite. Drack lite vin och öl och hade heta diskussioner. Av någon anledning blir det alltid så. Vi pratade om könsroller och om hur kroppen utvecklas. Tjejerna mot killarna. Och jag bara älskar att argumentera för något jag brinner för. När jag kan min grej inom ett visst område kan jag hålla på i timmar. Rickard visade sitt rätta jag i går. Han och jag satt och argumenterade ganska länge. It's a miracle, haha.

Du hade rätt Bea. Jag måste ha en kille jag kan argumentera med. Du känner mig fan bättre än jag själv ibland. Haha :)

I dag blir det rätt lugnt. Sitter som sagt och söker jobb. Ska nog ner och träna efter det. Sedan blir det extrem storstädning av lägenheten från topp till tå. Allt ska glänsa! Och jävlar den som stökar ner utan att städa undan efter sig. Då blir det smisk.




Kommentarer
Postat av: bea

hahah äh de kommer med åren <3

2010-01-31 @ 19:08:27
Postat av: Sandra

hihi :) <3

2010-02-01 @ 11:56:59
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0