Hard work, work

Jag var ganska trött i morse när klockan ringde. Jag vet inte hur många gånger jag snoozade. Har legat jättedåligt de senaste nätterna. Min rygg och nacke vill inte riktigt samarbeta.

Jag ska snart åka till skolan som vanligt. Efter det ska jag in till stan och möta min älskade mamma. Vi ska handla riktiga gymkläder och gymskor. Känns skönt att ha rätt utrustning så jag slipper ha på mig mina vanliga mjukisbyxor och vanliga gympaskor.

Senare framåt kvällen, eller snarare när vi är klara i stan ska vi till Salem och gymma. Och nu jävlar ska jag köra hårt. Hoppas vi ska sola efter också! :)



Jag älskar dig mitt hjärta. Vi klarar allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0