Hiss och diss



Jag hissar:

Beatrice Svensson, min lojala barndomsvän. Jag är stolt över dig. Jag tycker du är klok och självständig. Du klarar av så mycket mer än vad vissa andra i våran ålder gör. Jag är stolt över att ha dig som vän. Jag tänker inte skriva värsta kärleksförklaringen till dig, för vi vet att vi älskar varandra. Utan att behöva säga det. Men jag vill att du ska veta att du står mig nära om hjärtat och det är inte många som kommer förbi den muren. Puss på dig ;] hihi

Jag dissar:

Jag måste vara ärlig. Jag har suttit i några minuter och försökt komma på något. Tyvärr kommer jag inte på något. Eller det är väl snarare bra. Haha!


Kommentarer
Postat av: bea

NAAAA FETT SÖÖÖÖT!!:O jag blir tårögd:$

2010-01-20 @ 18:55:26
Postat av: Sandra

Hehe gumman då :) Du ska ta åt dig av varenda ord:)

2010-01-20 @ 23:06:10
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0