Ingen vanlig lördag

I dag är det lördag vilket innebär att Magnus fyller hela 30 år. Det ska firas med middag hos mamma och Mats. Det kommer bli jättetrevligt. Det känner jag på mig :) Bjuder på en bild på min älskade storebror.



Visst är han snygg? ;) haha

Rickard sitter och spelar Call of duty som vanligt. Han är en riktig spelnörd, och han vägrar erkänna det själv. Ett tecken på spelmissbruk, haha. Nej men så illa är det faktiskt inte. Men näst intill.

Jag har precis ätit lite lunch och slagit in Magnus prestenter. Jag tänkte köpa till lite grejer innan vi ska åka iväg. Vi ska vara där klockan fem så jag hinner sminka mig osv. Känner mig dock lite stressad, som vanligt.

Jag har alltid en tendens att stressa upp mig innan vi ska iväg på kalas, middagar och dylikt. Fråga mig inte varför. Det är likadant när det gäller att passa bussar och tåg. Är alltid ute tio minuter innan bussen går även fast det tar 3 minuter att gå till bussen för mig. Tidsmarginal, mina vänner. Haha!

Jaja. Nog snackat om det. Efter middagen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är sugen på att dricka lite vin. Nattis och Andy köpte med sig en flaska till mig från när de var på kryssning. Hur gulligt som helst! :) Men, får se vad kvällen har att erbjuda. Och får dessutom se vad min kropp har att erbjuda. Jag har varit väldigt seg de senaste veckorna. Det får ta att bli ändring på det ;)


Kommentarer
Postat av: Haakonlovise

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-08-25 @ 13:18:18
URL: http://haakonlovise.blogimagine.com
Postat av: Haakonlovise

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-08-25 @ 13:18:26
URL: http://haakonlovise.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0