Jag har en egen kock hemma, har du?

Precis hemkommen från skolan. Allt gick finfint och läsningen flöt på. Vi läser en rätt så tråkig bok i engelskan, men det är bara att jobba på. Martina berättade att vi inte har någon naturkunskap och det gjorde mig hur glad som helst. Kände verkligen inte för att sitta på 60 minuters lektion naturkunskap.

Nu sitter jag och avnjuter wook made by Rickard. Det är hur gått som helst och har alla grönsaker med som jag älskar + lite strimlat kött. Min lilla mästerkock. Han är btw grymt duktig på att slänga ihop lite grejer till en extremt god måltid. Dold talang? You got that right, haha.

Nej, nu ska jag fortsätta och proppa i mig en massa nyttigheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0