Klad Sandra

Det blev inget andra inlägg i morse. Jag var alldeles för trött och det blev alldeles för lite tid över. När jag var halvsminkad upptäckte jag att det endast var 20 minuter kvar. Då blev jag ganska stressad. Jag hann heller inte ta kort på min klädsel och smink i dag.

På tal om något roligt. Jag fick VG på min essä i engelskan. Hur bra är inte det? Jag är i alla fall grymt glad och stolt. Det var en bra start i skolan. Nu gäller det att jag behåller detta betyg, men det är nog inga problem.



Kommentarer
Postat av: Elin

Kolla längst ner på min sida så ser du vart jag registrerat dem än så länge :)

2010-01-11 @ 17:05:12
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0