Muskelvärk

Sådärja. Är nästan precis hemkommen till mamma. Kom för ca 50 minuter sedan. Jag har precis avnjutit ett glas oboy och två ostmackor och ska alldeles strax städa lite.

Innan jag åkte till mamma lämnade jag in min vinterjacka på kemtvätt, det behövdes verkligen. Den är röd, men börjar nästan bli svart. Skämt åsido. Lämnade även in min stövlar som behövs lagas. Det syns verkligen att dem är mina favoritskor. Rätt använda. Men de har hållt tills nu(köpte stövlarna för ca ett år sedan), så bra kvalité var det. Lätt värt pengarna.

Usch, det känns som att jag bara babblar på om ingenting. Jag är grymt seg och trött i huvudet. Sov inge bra i natt heller. Min rygg tar kol på mig, inklusive nacken. Blä!

Nu ska jag gå och börja med städningen.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0