Nej, fyfan!

Nu har jag tänt en massa ljus i lägenheten. Hur mysigt som helst. När vi var ute och åkte bil såg jag att temperaturen ligger på 19.5 minus. Hur är detta möjligt? Inte nog med att näshåret fryser till is bara när man andas in, jag kan inte vistsas ute i denna kyla. Gosh, ge mig värme.

Jag har läst Kenzas blogg de senaste dagarna och hon är nu i Thailand. Måste bara påpeka hur grymt avundsjuk jag är på henne. Jag ska uppfinna en telepatör. See you all in Thailand eller Cypern. Ja, man kan ju få drömma i alla fall.



Bjuder på några bilder från de hemska vintertider jag fått stå ut med i mina 19 snart 20 år.


Kommentarer
Postat av: bea

jaa jag tycker också de är dags att dra vidare till varmare breddgrader! jag vill inte vara människa längre, jag vill vara flyttfågel!



i cypern är de dock också vinter:P? de är inte mer än 15 grader där haha:D men thailand är de toksommar i :D

2010-01-06 @ 12:47:14
Postat av: Sandra

ja, men eller hur. Jag står inte ut längre! :o haha



Ne, det beror på var i Cypern man befinner sig i :p ååh, jag vill åka nu nu nu NU!

2010-01-06 @ 17:24:52
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0