Ny vecka

I dag börjar skolan kvart i fyra och slutar sedan fem. Helt ovärt tycker jag. Får se om jag går på den lektionen.

Jag vaknade för ca 40 minuter. Jag ville sova vidare när Rickard kom och pussade på mig. Jag drömde en massa jättemysiga drömmar. Jag drömde bland annat om ett stall i Nykvarn som jag red hos i flera år.

I går tog jag det ganska lugnt på gymmet. Jag kände mig jättekonstig i kroppen, var jättesnurrig och var nära på att svimma några gånger. Jag kanske börjar bli sjuk? Hoppas inte det. Nu när jag äntligen börjar se resultat på min kropp. Det är till en fördel att en gång i tiden ha varit ett muskelpaket. Det är då lättare att få tillbaka det jag än gång hade.

Nu ska jag gå och fräscha till mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0