Nytt år, ny start

Jag har funderat lite kring det nya året. Jag har bestämt mig för att det ska bli ett bra år.

För det första. Jag fyller 20, hur nice är inte det? Jag, storebror och mamma fyller 100 år tillsammans. Jag funderar på om vi ska ha ett stort party för oss alla tre. Det skulle vara grymt!

För det andra. Den andra mars har jag och Rickard varit tillsammans i två år. Två år med både medgångar och motgångar. Motgångar vi har tagit oss igenom, vilket jag heller aldrig tvivlat på.

För det tredje. Jag kommer gå klart mitt fjärde år med bra betyg. Jag ska verkligen kämpa med de resterande kurserna detta år. Det har jag bestämt mig för. Hur jobbigt det än kommer att bli. Jag har ju mamma, Rickard och Bea som stöd och det räcker mer än väl <3

För det fjärde. Jag ska tänka mer positivt än vad jag redan gör. Jag känner själv att jag har utvecklats som människa i slutet av 2009. T ex, jag kan behärska mig i påfrestande situationer då jag egentligen bara har velat slå sönder allt å samman. Jag känner mig mycket mer mogen och seriös nu. Jag vet vad jag vill göra med mitt liv. Till en början i alla fall. Och det räcker gott och väl.

Ja, det var väl en början. Och jag känner mig ganska nöjd faktiskt. Än i alla fall, haha. Sedan kommer det säkert komma upp fler saker jag vill ändra på, eller kommer lägga på minnet.  



Med er två mår jag som bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0