Nytt år

Det nya året spenderades nere vid Rönninge station med trevligt folk. Även fast jag verkligen hatar fyverkerier så hade jag det jättetrevligt. Jag är livrädd för smällare och sånt skit, aldrig att jag skulle vara i närheten av sånt tjafs.

Denna kväll tänkte jag lyxa till det lite med alkoholen. Jag köpte likör 43 och smirnoff ice. Likören blandade jag med mjölk. Som min bäste vän lärt mig. Hur gott som helst. Det kan jag verkligen rekomendera! Jag brukar vanligtvis dricka öl så.

Vi kom väl hem runt fyra, om jag inte minns helt fel. Vaknade runt tolv nästa dag.

Jag slänger in lite bilder från nyår också. Så får ni ta del av min roliga kväll ;)

Jag och Bea var inne i stan och shoppade samma dag. Vi hittade mycket bra och nödvändiga saker. Jag handlade lite på Make Up Store också. Äntligen har jag en sotningsborste och den är fan grym! Den är lätt värd sina 165kr. Bea hittade ett par skor också. Alldeles guldiga och underbara. Bra köp där, min vän!

Jag har gått och blivit sjuk såhär på lovet. Jätteroligt, måste jag säga. Min hals är jättetjock och den gör ont. Till råga på allt är jag jättesnorig. Tummen upp för det.




Kommentarer
Postat av: bea

naaa tack =D du hittade ju också massa fina saker:D:D t.ex ditt snuskigt snygga linne:D?

2010-01-02 @ 23:56:46
Postat av: Sandra

Ja, jag är grymt nöjd med det :D synd bara att det inte fanns i svart ;(

2010-01-03 @ 18:54:45
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0