Snart helg!

Jag har precis njutit av en jättegod middag gjord av Rickard. Det blev rostbiff med pommes. Mums!

Jag blev precis klar med uppgifterna i engelskan. Ska snart ringa mamma och be henne rätta mig om jag har gjort fel någonstans. Ja, vi ska ta det över telefonen, haha.

I kväll blir det ganska lugnt. Som de senaste dagarna i veckan. Jag känner att jag är rätt trög i huvudet och på något sätt lever i ett mellanläge. Får helt enkelt ta och lugna min stressade kropp med något spännande. Haha, kom precis på hur det kunde tolkas. Nej, jag ska inte ta droger.

Anyway. I morgon är det torsdag vilket innebär två lektioner för min del. Inte så farligt om jag måste erkänna. Dessvärre börjar dessa lektioner efter 13.00 och det suger. Jag hade hellre börjat klockan åtta och slutat nio eller tio för att sedan kunna jobba fram till åtta-nio. Men ikke! Gud är ej på min sida.

Älskling sitter och spelar PS3(som vanligt) så teven är upptagen. Då blir det nog till att glida runt här på internet tills han tröttnar eller tills jag får som jag vill.

Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0