Snart måndag

Efter träningen passade vi på att sola lite. Jag och mamma såklart. Man vill ju helst inte vara likblek och smälta in i snön, haha. Jag tycker det är trevligt när jag, mamma och Magnus har våra träningsdagar då vi går tillsammans ner till gymmet. Man umgås och har roligt. Det blir lite som "våran grej".

När jag kom hem väntade en pizza på mig. Det var hurjävla gott som helst. Och med tanke på att jag gymmar så får jag äta onyttigt då och då ;) Kan ju i alla fall tala om för er att jag blev mätt efter halva. Men proppade i mig en fjärdedel till bara för att det var himmelskt.

Efter maten tog jag tag i badrummet och började städa. Blev dock ingen storstädning av lägenheten med tanke på att tiden rann iväg men det blir av på tisdag.

I morgon ska vi förmodligen åka iväg och spela badminton. Jag, älskling, Jimmy och Sofia. Om det inte blir av i morgon så planerar vi det nog någon annan dag.

Nej, nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och fukta med lite kräm. Sedan lägga mig i sängen med baby och kolla på 2012. Ska bli intressant. Jag har hört olik kritik angående den filmen.

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0