Som julafton igen

Kvällen blev som förväntat. Underbart god mat som bestod av oxfilé, potatisgratäng och sallad. Det bjöds även på mousserande vin för att skåla. Magnus blev nöjd över presenterna. För er som är nyfikna köpte jag en bok där de skrivit om alla större händelser under 1980-talet. Min bror föddes 1980. Han tyckte boken var rolig. Men han tyckte mest om chipspåsen och colan som vi även köpte, haha. Visste att han skulle tycka om det.

Blogg.se krånglade lite förut. Tänkte lägga ut bilder på hur jag skulle se ut i kväll. Så, here I am;




Bytte dock kläder till en stor mörkblå skjorta och tights. Kände mig mer bekväm i det istället för linne och jeans.

När jag blivit klar med detta inlägg ska jag först piffa till sminket lite, sedan ska jag och Mr.R röra oss ner till grannarna och mysa lite. Jag ska ta med mig min flaska vin och sprite(först skrev jag sprit, haha. Nej, jag ska inte konsumera sprit. Ingen god idé för mig). Hade tänkt att mysdricka lite :)

Jag fick med mig lite grejer från mami också. Underdelarna till bikinsen vi beställde förut, några ansiktsmasker och en roll-on för ögonen. Den ska tydligen minska det blåa under ögonen. Får se om denna produkt fungerar. Upp till bevis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0