Som små barn hoppade vi runt och fnittrade

Nu sitter vi återigen på multimedian. Det är dock väldigt lugnt för en gångs skull. Det är inte alls mycket folk här. Jag är snart klar med min animering i flash, blev rätt nöjd faktiskt.

Jag visade nyss filmerna från helgen för Bea.  Guud, jag dör. Så otroligt roliga. Jag har bevis på att man blir barnslig när man har lite alkohol i sig, haha. Ska se om jag kan få in dem i bloggen. Ni kommer dö av skratt. Annars får ni kolla på min facebook.

Jag och älskling ska kanske gå på bio i kväll och se Snabba Cash. Vet inte om vi ska gå med Nattis och Andy. De hade tydligen bestämt det i går utan att prata med mig.

Nu måste jag avsluta, lektionen slutar snart.


Kommentarer
Postat av: bea

hahaha jaa, de va verkligen som små barn!! lägg in dom på fb dåra:D?

2010-01-19 @ 17:16:16
Postat av: Sandra

Jag ska göra det när jag har tid! :) är lite stressad för tillfället :p

2010-01-20 @ 13:34:54
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Reneerica

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-11-10 @ 08:45:01
URL: http://reneerica.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0