Team-Edward

Kom nyss hem från en promenad med Rickard och Jackie. Vi gick ute vid HVSS, militärområdet. Det var inte alls lika kallt som för tidigare dagar sedan. Skönt som fan!

Jag tänkte lägga upp en bild på min grymt snygga vattenflaska. Så ni får ta del av den ;-) haha



Är den inte lite snygg eller? haha. Jag tycker om den som fan i alla fall. Kommer dock nog aldrig användas. Ska nog upp på hyllan för prydnad istället ;-)

Rickard är och hjälper Andy med att slänga lite grovsopor. Efter de ska vi ner och sola i centrum. Efter bara tre gånger börjar jag redan få lite färg. Underbart!

I morgon börjar skolan också. Känner mig inte taggad för fem öre. Men vad ska man göra? Det är bara att kämpa på och leva i nuet. Och inte beklaga sig över saker som ska göras i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Ja den var läcker =))



Kraam

2010-01-10 @ 17:55:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/11575
Postat av: Aleksanderalice

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 08:03:20
URL: http://aleksanderalice.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0