Tidig fredagsmorgon, för mig i alla fall.

God morgon gott folk. Jag är extremt trött för tillfället. Det var lite svårt att komma upp i morse. Men efter vissa om och men gick jag upp. Jag tvättade sedan ansiktet med kallt vatten för att vakna till. Och jag kan berätta att det funkade. I'm awake, lite i alla fall.

Bea satt och berätta en grej, och sedan sa hon "Han är verkligen en skithög". Då svarar jag "skit hög? Är han hög?". Ja, ni ser. Huvudet hänger inte riktigt med. Där märks verkligen hur lost jag är.

Just nu vill jag bara att multimedian ska sluta så jag och Bea kan gå ner till kaféterian och käka frulle. Är grymt hungrig.

I dag vet jag inte riktigt vad som händer. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Nu ska jag fortsätta med min uppgift i flash.


Kommentarer
Postat av: bea

hahahah de är inte lätt när de är svårt!

2010-01-22 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0