You stupid



Jag hissar:

Det nya året. Det beskriver jag ganska kortfattat för två inlägg sedan. I just love it.

Jag dissar:

Människor som går och ser ner på de flesta. Varken jag eller ni mår bättre av det. Ni är inte bättre för att ni har mycket pengar eller för att ni har större bröst etc. Är så trött på små fjortissnobbar/bimbos som tror de är något speciellt. Och detta säger jag inte för att jag tjänar mindre pengar än t ex bloggare som just tjänar pengar på att blogga. Jag tjänar ingenting på min blogg, vilket jag inte är ute efter heller. Jag håller igång min blogg eftersom det är så jag bearbetar mina känslor, åsikter osv. Usch, jag skäms när jag ser sådana exempel. Väx upp för fan, era småglin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0