I-landsproblem?

När jag tänker på att jag börjar jobba på måndag blir jag faktiskt nervös. Jag får även lite prestationsångest. Jag vet att det kommer bli grymt roligt och det är en väldigt bra erfarenhet men, alltid dessa men. Men tänk om de inte tycker om mig? Jag ska självklart göra mitt bästa och verkligen visa vad jag går för. När jag verkligen vill något så kämpar jag för det. Ibland kan jag till och med ta på mig alltför många uppgifter än vad jag egentligen klarar av bara för att visa att jag är engagerad, för det är jag.

Jag har en tendens att när jag blir för nervös har jag lätt för att bli folkskygg och blyg. Dåligt, dåligt men jag ska försöka att visa min sociala sida, för det finns en inom mig. Känner jag mig trygg i situationen har jag inga problem att prata på och vara trevlig.

Jag har redan börja fundera ut vad jag ska klä mig i. Jag har kommit så långt att jag i alla fall ska ha jeans eller jeansleggings. Är kavaj för mycket? Jag tycker att det ser propert och representabelt ut, men vad vet jag? Jag kanske blir "för" uppklädd då? Gah, jag vet inte. Jag får helt enkelt ringa mamsen min och rådfråga henne. Skorna blir dessvärre ett mindre roligt problem. Jag har allt från ballerina till högklackat. Jag tänker inte ha på mig ett par sneakers, så dem är uteslutna. Pumps? Ja, jag vettefan. Jag och mamma ska in till stan på lördag, ska försöka hitta ett par snygga klackskor med inte alltför hög klack. Jag ska ju trotsallt vanka runt i flera timmar. Mina fötter blir nog inte så glada i ett par högklackat då. Jaja, det återstår att se :)

Har ni några förslag? HJÄLP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0