Njuter av min ledighet till fullo

Nu har jag precis ätit frukost och skickat iväg några viktiga mejl. I går skickade jag även ett argt mejl till en av lärarna på skolan. Därav det ilskna inlägget ni kunde läsa i går.

Dagen är inte alls så fullplanerad men jag njuter. Jag njuter till fullo av min ledighet. Jag har tänkt att städa lite, om jag känner för det vill säga. Om inte kan jag göra det i morgon. I kväll ska jag först träna, har haft uppehåll i en vecka nu. Efter det, klockan sju är det tvätta som gäller. Jag får se om jag hinner till bestämd tid, annars får älskling börja utan mig.

Nu ska jag fortsätta njuta. Ligger i sängen framför desperata hemmafruar med en kopp kaffe. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:51:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0