Så j*vla less

Jag sitter fortfarande och väntar på ett svar på mitt arga mejl jag slängde iväg till en lärare för några dagar sedan. Har jag fått något? Nein. Jag tycker det är oerhört fegt av denna människa att inte ens visa mig den respekten genom att inte svara. Denne ska vara en vuxen människa och dessutom lärare och kan inte ens stå för sina handlingar. Jag blir fan förvånad över hur en vuxen människa kan bete sig ibland. De ska föregå med gott exempel, tur att jag vet bättre då. Usch, jag är ytterst besviken på nästan hela bunten som jobbar på Rönninge gymnasium. Inte ens har de stake till att anmäla en misshandel(det var jag som blev misshandlad och var själv tvungen att gå till polisen), men de kan minsann stänga av ett gäng turkar när de kastat kondomer samt pennor på mig och några vänner. Väger kondomkastning högre än misshandel? Visst att jag kände mig en aning kränkt när de gjorde det, men det kan inte jämföras med misshandeln och den kränkning jag utsattes för då. Den skolan har inge moral nånstans.

Nej, nu känner jag att det kan bli alltför privat och sånt ska ej skrivas i min blogg. Jag ville bara konstatera att jag ogillar den skolans policy enormt. Som om ni inte redan förstått det? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0