Totally hjärndöd

Angående det senaste inlägget. Det problemet som inträffade som jag skrev om blev inte det enda. Jag är jätte-förbannat-cp-skit besviken på Rönninge gymnasium. Jag vet att ni har hört det förr. Jag ska inte babbla på om allt trubbel, men en sak säger jag bara. Sök ALDRIG in där!!

I dag har jag varit i skolan från halv åtta till klockan fem(!!!!). Hur orkade jag egentligen? Helt otroligt. Runt lunch började jag med mitt projekt i multimedian. Det där förbannade projektet gick mig verkligen på nerverna. Jag har gjort en filmaffisch, animation, teaser och ett radioinslag och allt skulle in i flash som ett stort projekt. Man skulle lägga in en massa knappar med massvis med koder. När jag nästan var klar funkade allt som det skulle(thank God, det var myyycket jobb). Av någon anledning blev det helt fel på allt och ingenting fungerade. Jag tappade greppet och bröt ihop. Jag kände gråten i halsen och jag orkade verkligen inte vara kvar. Jag hade stor lust att strunta i hela uppgiften, men jag bet ihop. Jag gick ut med raska steg och tog en cigarett. Efter det var min sinnesstämning frid och fröjd, nästan i alla fall. Bea försökte fullhjärtat hjälpa mig(tack babe) men något var knas. Jag lämnade i alla fall in uppgiften som den var. Jag har visat att jag har gjort alla uppgifter samt slängt ihop allt tillsammans. Enligt min åsikt borde jag få G. Han ser att jag har försökt för det har jag verkligen. Jag och Bea har fyrkantiga ögon nu efter allt sittande framför datorn sedan i måndags. Så, credit till oss!

Nej, nu är jag alldeles för trött för att pilla på dessa tangenter och detta eviga stirrande på skärmen. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh gud vad duktig du är Sandra =) du klarade en heeeel dag i skolan och lämnade in din uppgift. Och gå i skolan från 8 till 5, shit alltså!!!!!!!!! Bara sitta i skolan och plugga, ja GUD vad jobbigt det är. Hahahahahahahahahahaha du som snackar sååå mycket om att du längtar till vuxen livet blablabla (som du inte verkar ha NÅGON koll på vad det innebär haha) så kommer du få en chock när du ska jobba 8-5 varje veckodag som alla normala människor gör.... Haha ÄLSKAR att läsa din blogg, du är SÅ patetisk :D:D:D:D:D::D:D:D

2010-06-02 @ 22:03:44
Postat av: Sandra

Antar att det är samma patetiska människa utan liv som yttrar sig igen? Och som vanligt utan att berätta vem du är. Vem är det som är patetisk egentligen?



Men kära du. Jag har gått ett extra år på gymnasiet. Klart som fan att det är jobbigt att sitta och pilla på samma uppgift från halv åtta till sju samt göra tre prov. Jag är väldigt trött på skolan för tillfället. Det skulle vilken människa som helst tycka. Sedan kan du inte ens jämföra skola med jobb. Det är två helt olika saker. Och ja, jag vet att jag kommer jobba från åtta till fem och det stör mig inte alls. Det är långt ifrån att vara samma grej, vettu. Du vet inte ens vad du snackar om, så var bara tyst.



Haha, "som alla normala människor gör". ja, du verkar ju vara extremt normal. SCORE FOR YOU!



Du måste ha väldigt mycket fritid som sitter här och kommenterar med jämna mellanrum. Så du anser att du är normal som jobbar från åtta till fem? Dessvärre håller jag inte riktigt med. Dessutom verkar du ha väldigt låg självkänsla eftersom att du försöker trycka ner mig här i bloggen. Skaffa dig ett liv för i helvete.

2010-06-03 @ 16:39:07
URL: http://touchofsandra.blogg.se/
Postat av: Bea

naa ingen fara babe:D Du är duktig och det är bättre att du tar tag i ditt liv och gör något vettigt av det än att glida runt med en timlön på 90 kr i timman (inga namn nämna för det finns inget namn att nämna.. duger anonym??) på något snuskigt skitjobb där man får ta skit hela jävla dagarna (ja jag pratar fortfarande om dig du som är såååååååå anonym)

2010-06-05 @ 20:11:24
Postat av: Giulia

1. Ta IP adressen och kolla vem det är som sitter bakom skärmen alternativ blocka sötnosen så slipper din blogg bli nerlusad.



2.Förstår att du är sjukt trött på skolan just nu, jag pratar ju mycket med andra Sandra och hon är lagom slut hon också. PÅ TISDAG GÄLLER DET! Det måste kännas underbart? Jag ska till Rönninge gymnasium för att titta på er och jag ska försöka springa och hitta dig och ge dig en enormt stor kram och en lyckoönskning. Tagga! 

2010-06-07 @ 01:49:02
URL: http://giuliapetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0