Återkommande problem

Jag ska aldrig mer sätta min fot i Rönninge gymnasium. De påstår sig vara en sådan bra skola men jag kan tyvärr inte hålla med. Självklart är det en bra skola på det sättet att det till exempel inte föregår mobbning på skolan, men när det kommer till att informera elever om diverse prov, ordning på betyg och dylikt är de sämst! Jag är så jävla besviken så att jag har stor lust att skälla ut varenda lärare jag haft under mitt fjärde år som inte skött sin roll som lärare. Fyfan!!

Jag har märkt på de lärare jag ifrågasatt när de gjort fel att dem blivit chockade för att jag, som elev har sagt ifrån. Jag är ingen liten skitunge som tar skit, jag vet när jag har rätt och när dem gör fel. Då säger jag ifrån, så enkelt är det bara. Jag tänker inte helt plötsligt sätta mig och skriva en uppsats några dagar innan jag slutar för att du som lärare helt plötsligt har ändrat dig(utan att informera mig) när vi hade avtalat något helt annat. Aldrig! Jag är ingen dörrmatta som någon kan ställa sig på närsom och skrapa bort sin skit under skorna.

I morgon är min sista dag på den dekadenta skolan. Och då har jag bara ett möte med en av de tre bästa lärarna på skolan. Jag säger inte att det inte finns bra lärare för det gör det. Den kvinnan har hjälpt mig något enormt. Hon har alltid gjort sitt bästa och jag är henne tacksam för allt.

Kommentarer
Postat av: bea

jaaaaa malin :D:D:D <3<3<3

2010-06-07 @ 23:17:50
Postat av: Sandra

Jaa:) Hon är bäst <3

2010-06-08 @ 12:06:19
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0