Yey

Jag var faktiskt lite nervös med att tvätta helt själv. Själva proceduren med att slänga in tvätt samt tvättmedel och sköljmedel är inga problem(självklart). Jag är dock inte van med såna där stora och halvt komplicerade masiker med massvis med knappar på. Men jag gjorde det hela självklart svårare än vad det är. Det var ju superenkelt, haha.

Istället för att dammsuga och skura valde jag att fixa mina naglar. Denna gång fick dem bli lila. Jag älskar de där matta färgerna som verkar vara inne just nu. Riktiga sommarfärger och det skadas ingen av.

Efter det sysselsatte jag mig lite framför camen. Det var länge sedan jag tog en massa egobilder.

Här ser ni mina fina naglar och min oerhört synbara finne snett nedanför munnen. Men vad gör det? Alla får finnar ;)


En halvtrött och seg Sandra


Nu måste jag göra mig lite i ordning. Rickard ringde nyss och vi ska handla käääk och lite hygiensartiklar. Det behövs här hemma då jag var tvungen att äta vitlöksbröd till frukost och det stinker satan i munnen på mig, haha. 

Kommentarer
Postat av: Olaellen

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2010-12-21 @ 13:01:06
URL: http://olaellen.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0