10.57

God morgon allihopa. I natt sov jag sådär. Min nacke vill inte riktigt samarbeta. Den har börjat krångla nu igen trots att jag tränar dessa muskler extra mycket. Jaja.

I dag är det skola som gäller. Som vanligt! Har dock bara en lektion så det är skönt. Känns ovärt att åka iväg på 50 minuters lektion för att sedan åka hem igen. Men måste jag så måste jag.

Jag har även tänkt att packa ner lite böcker och dylikt som inte används. Vi måste ju börja förbereda oss inför flytten. Skönt nog har vi inte så pass mycket grejer att flytten kommer ta hela dagen(tror jag i alla fall, det återstår att se, haha). Men jag är grymt taggad. Jag älskar att flytta. Har gjort det ganska många gånger i mitt liv. Men man får tillfälle att verkligen rensa ur all skit man samlat på sig. Då jag och Rickard sällan går så djupt i städningen. Men detta kommer bli asnice. En sak som också återstår att se är hur grannarna är. Jag tänkte, om man vill spela hög musik en varm vårdag. Jag hoppas verkligen att det inte är några "tjatgrannar".

Vadf*n hände med solen och det varma vädret? Nu regnar det och är äckligt. Jag ogillar verkligen när det är såhär.

Nu måste jag börja röra på mig. Måste sminka mig, fixa håret och hitta kläder. Dessa klädproblem, usch! Jag har egentligen hur mycket kläder som helst, men inget som får mig att hoppa glädjeskutt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0