Aldrig får jag sova.

God morgon. Eller god och god. Jag är på ganska dåligt humör just nu.

I dag börjar jag 13.35 vilket gör att jag har en fet sovmorgon. Klockan sju i morse började grannens hund yla, skälla och jag-vet-inte-vad. En halvtimme senare började någon jävel borra med betongborr och det låter som att någon står i örat på mig och borrar.

Jag tycker det är fruktansvärt irriterande. Varför ska man behöva borra halv åtta på morgonen när man har hela förbannade dagen på sig?? Har de inte tänkt på att dem bor i lägenhet, och med en betongborr låter det i hela lägenhetslängan vare sig man vill eller inte. GAH!!

Jag ska flytta upp till Norrland, så långt bort som möjligt från idioter som inte fattar nånting.

När man väl tror att människan har slutat och så sätter jag mig tillfreds. Ja, då börjar det borras igen.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0