Bloggtorka och idétorka

Sorry för bloggtorkan. Jag har tröttnat lite faktiskt. Inte på att blogga utan på min tråkiga blogg. Jag hittar aldrig något jag verkligen fastnar för. Jag kan pilla på designen i flera, flera timmar men jag blir aldrig fullt nöjd. Jag vet inte om jag ska sluta blogga eller fortsätta. Kanske värt att betala för en design som någon annan gör? Jag vet faktiskt inte. Ni får stå ut med de få inlägg jag kommer skriva och ni får dessutom stå ut med min tråkiga design. En vacker dag kommer jag få en briljant idé om hur allt ska se ut. Men just nu har jag noll fantasi. Det är väl den som sätter stopp på allt?

Just nu ligger älskling och sover i sängen. Han somnade framför Efterlyst. De senaste avsnitten som visats på tvn har vi missat av en massa olika anledningar. Nu när vi äntligen skulle kolla på det var det fel på deras sändning vilket orsakade en massa störningar. När det äntligen fixades somnade Rickard och jag fastnade framför photoshop. Lyckat va? Haha.

På tal om något helt annat och kanske jättetråkigt. Jag har förmodligen två hål i tänderna. Dagen har kommit! Dagen jag måste gå till tandläkaren med tanken i huvudet att jag har hål. Jag verkligen ogillar tandläkaren. Något så fruktansvärt. Jag har inga problem med bedövningssprutan, men jävlar. När de ska borra. Jag har borrat tidigare, men inte pga hål. Jag var tvungen att sätta in en porslinstand(orkar inte berätta den historien nu). Och det gjorde jag utan bedövning(korkat nog). Dock borrade dem bara på yttersta lagret av tanden, men jag kan säga er att det ilade i hela huvudet. Det var inte skönt! Hur ska detta gå? Ärligt talat kommer jag ligga i stolen och böla. Jag lovar er. Jag kan dessutom lova er att mamma ska med. Jag ska hålla henne i handen. Hon ska klappa mig på pannan om det så är det sista hon gör. Ja, så kinkig är jag när det gäller tandläkaren.

Nej, nog talat om tandläkare och borrar. Jag börjar redan få ångest.

Dags att väcka Rickard. Jag måste bädda om lakanet. Halva madrassen hänger utanför sängen och jag kan inte sova om det är så. Jag är prinsessan på ärten ;) haha.

God natt allihopa.

Bilden är tagen då Rönninge gymnasium hade mösspåtagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0