Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering. Men har varit lite upptagen i helgen, sedan har jag varit ganska trött.

I fredags åkte jag, älskling, Sofia och Jimmy till Tina och Jocke. Tina fyllde år och det skulle firas. Det var tänkt att alla skulle åka till en rockpub i Södertälje. Men det slutade med att det var kollektivet här hemma + Bea som åkte dit. Alla andra ville till Passione, fråga mig inte varför. Passi suger jämfört med puben i Södertälje. Kanske var det för att alla är så konservativa? Jag menar, varför inte testa på något nytt? Men vi hade skitkul i alla fall. Som tur var fick vi skjuts dit och hem. Det underlättade ett och annat.

Efter skolan i fredags åkte jag och Bea till Tumba. Vi hade ju ändå fått studiebidraget, haha. Vi hittade lite grejer. Jag hittade ett par paljettpumps, skitsnygga. Jag hittade även ett par jättefina leggings. De är svarta med små nitar på längs benen. Jag orkar inte lägga upp bilder på dessa plagg, så ni får stå ut med att fantisera fram dem, haha ;)

På lördagen var det tänkt att jag skulle mysa med Jossan. Men jag mådde för dåligt. Jag hade fruktansvärd huvudvärk och mådde allmänt dåligt. Självförvållat, ja. Men det tog jag igen på söndagen.

Söndagen började med att vi först åkte iväg till IKEA. Jag köpte min sminkspegel. Äntligen! Den är hur bra som helst. Jag älskar den! Sedan åkte vi runt i nästan hela Kungens Kurva. 

Framåt kvällen kom Jossan på besök. Vi åt hemmagjord pizza och bara mös. Efter middagen kollade vi på Saw VI. Den var faktiskt väldigt bra. Det jag gillar med dessa filmer är att de är så brutala. Jag blir sällan skrämd av filmer, men Saw-filmerna kan vara riktigt äckliga. Jossan höll på att dö under nästan hela filmen, haha.

I dag ska jag nog inte göra så mycket. Jag har suttit och sminkat mig lite med mitt nya smink + spegel. Jag har även tagit lite foton som jag tänkte lägga in.


Den första bilden är på allt mitt smink. Sminkväskorna är fyllda med smink. Syns det att jag gillar spackel eller? haha. Andra bilden är på mitt nyaste smink(förutom pudret från Lancôme) från Make up store + ett coverstick som jag inte minns vilket märke det är. Jag rekomenderar verkligen MUS foundation och solpuder. Jag älskar deras produkter.

(Oredigerad bild)

Ser ni mitt skrikrosa nagellack? Köpte det från Depend. Skitsnyggt för er som vill liva upp tråkiga vintern med färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0