Freitag

Äntligen fredag mina vänner! Vet ni hur skönt det känns eller? Det är nog många som håller med mig.

I natt sov jag så förbannat dåligt. Träningen verkar inte vilja hjälpa min rygg och nacke. Sorry om jag drar upp det rätt ofra men det är något jag ständigt står ut med. Inte roligt. Men min älskade mamma har lovat att hon ska boka en massagetid för mig. Hur snällt är inte det? Tack mamma <3

I dag lyser solen = jag är på bra humör. Det kommer bli en bra dag, trots att jag kanske inte ska göra så mycket mer än att ta det lugnt och kanske plugga lite. Vilket är nödvändigt.

Jag minns när jag verkligen inte kunde bara sitta hemma en fredag, och jag vägrade verkligen plugga på en fredag. Jag ville ut på äventyr. Men nu är det snarare tvärtom. Jag kan mer än gärna ligga hemma och ha fredagsmys. Laga lite god middag och sedan hyra en film. Har jag mognat eller börjar jag bli gammal? haha.


Kommentarer
Postat av: Annakarin

Äventyr är härligt och bejakar nyfikenheten i oss men att varva det med att vara hemma och ha mys är ju det som ger mångfalden!

2010-03-27 @ 09:30:46
URL: http://veritas100.blogspot.com
Postat av: Sandra

Smart sagt ;) haha

2010-03-27 @ 17:17:39
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0