Gah!

Ibland hatar jag verkligen bärbara datorer. Jag hade precis skrivit klart mitt inlägg då jag av någon anledning kommer åt en knapp som raderar hela inlägget. Ganska irriterande, ja! Så here we go again.

I dag blev det pizza till middag. Både jag och Rickard var oengagerade till att laga middag. Sedan är vårat skafferi ganska tråkigt. Men jag klagar inte, det var länge sedan vi åt pizza.

Det blir nog ingen packning i dag. Rickard sitter och spelar PS3 med Jimmy. Nu du Conny, nu har du ytterliggare något att retas med Rickard om ;) haha. Men det är dock ganska skönt. Dels för att jag blev jättetrött efter middagen. Det beror också på att jag måste plugga ännu lite till. Vill vara helt säker på att jag kan allt.

I helgen kommer min moster på besök från London. Det ska bli mycket trevligt att träffa henne. Var ju ganska länge sedan nu. Dessutom vill jag att Rickard ska få träffa henne. Hon är en glädjespridare, den kvinnan. Det är tänkt att vi ska ut och äta någon dag i helgen inne i stan möjligtvis. Jag längtar! Det ska bli skönt att få komma ut och göra något, speciellt träffa familjen.

Jag fick precis ett samtal av Cia med goda besked. Vi pratade lite om mina arbetsveckor och min semester. Och jag kommer förmodligen få ut min semester vecka 30. Då kan jag åka iväg med älskling och mammas familj :D Jag är hur glad som helst just nu. Allt håller på och lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0