Girlsnight

Länge sedan jag skrev nu, jag vet. Men jag har haft annat och göra. Sedan har jag väl kanske inte haft orken, haha.

Tjejkvällen hos Elin i fredags blev klockren! Jag hade jätteroligt och tror inte jag var den enda. Vi spelade ett kortspel som heter våghals2 och det är ett måste på hemmafester. Så förbannat roligt :) Det bjöds på en otroligt god bål och självklart snacks. Tack för en underbar fredag, brudar! Slänger upp lite bilder längre fram i inlägget eller om jag lägger in dem när jag kommit hem från skolan. Får se vad som hinns med.

Lördagen bestod av ingenting typ? haha. Så vitt jag minns(minnet är bra men kort) låg jag mestadels i sängen. Jag var ganska trött och seg. Skönt nog var jag inte alls för bakis.

Jag avslutar med lite bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0