I'm happy


Nu har jag och Rickard precis ätit middag. Det fick bli något rätt enkelt och gott. Fiskbullar med ris. Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe. Det smakar underbart.

Jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan lägga mig på smikmattan. Tänkte även vårda om mitt ansikte med lite vitaminer och mineraler. Sen måste naglarna fixas. Inte okej så som de ser ut nu, haha.

Dagen har för övrigt varit toppen. Jag har varit på strålande humör och allt har gått som det ska. Jag presterade bra på engelskan vilket jag fick credit för. Känns jättebra! Jag har även planerat vilka kurser jag ska läsa så jag får in alla poäng och dessutom kommer jag få hjälp av Bea. Jättesnällt, babe!

Nu känns livet ganska bra.

Nej, nu ska jag avsluta detta inlägg för att fortsätta njuta av det goda kaffet. Måste snabba mig innan det blir kallt.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Ja jag tror också på dom och jag har själv märkt av lite konstiga saker sen vi flyttade hit. Men jag blev berg säker på att det spökar när Vidar skrek och tvn var på. Hoppad et är ett snällt spöka bara :P

2010-03-09 @ 19:21:53
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Vidarmonica

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 12:33:46
URL: http://vidarmonica.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0