Kärlek

God morgon allihopa.

Jag har precis ätit pannkakor, det fick bli min frukost. Det var tomt på bröd och dylikt och jag orkade verkligen inte gå ner till centrum för att handla.

Gårdagen blev väldigt lyckad. Rickard tog med mig på en mysig resturang där vi åt black & white. Det är förbannad gott. Efter en mysig middag gick vi på bio och såg Farsan. Fyfan vilken rolig film. Den måste ni bara se!

Det var ett par framför oss som satt och hånglade under hela filmen. Vanligtvis bryr jag mig inte om sånt, men nu var det så att man hörde deras smaskande över hela bion. Jag blev ganska irriterad där ett tag. Varför betala 200kr för att gå på bio om man ändå ska sitta i knät på varandra och hångla och ta på varandra? Då kan man lika gärna stanna hemma och tafsa på varandra. Dessutom var de vuxna. Jaja.

Framåt kvällen började jag må extremt illa. Var illemående och kände mig spyfärdig. Det var mindre mysigt. Antingen åt jag nånting dåligt eller så åt jag för mycket, haha. Men jag lyckades somna tillslut i alla fall.

I dag är det tänkt att jag och Bea ska åka till Skärholmen. Jag ska se om jag kan hitta en fin väska. Behöver verkligen uppdatera på den fronten. Min favoritväska har gjort sitt. Sedan tänkte jag se om jag hittar lite snygga underkläder och något fint till min fina prins.

Nu tänkte jag ligga och lata mig i sängen tills det är dags att börja fräscha till sig. Jag är för övrigt väldigt glad i dag, men känner mig lite seg i skallen. Men inte gör det något :)

I love you, baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0