Nostalgi

Snart kommer Rickard hem från jobbet och då är det dags att göra lite middag. Jag har inte hunnit klura ut än vad vi ska äta, men det återstår att se.

Efter middagen nångång ska vi åka iväg med Martina och Jimmie för att spela badminton. Det kommer bli roligt som vanligt, haha. Ska bli skönt att röra på sig också. På ett annat sätt än att sitta och lyfta skrot på gymmet.

Jag har hämtat min stationära dator från far min. Jag hittade jättegamla och roliga bilder. Samt jättegammal musik som jag lyssnade på förut. Som väcker minnen. Så nu har jag suttit och njutit och skrattat i några timmar. Några av dessa pinsamma men roliga bilder hittar ni på min facebook.

Jag hade lite tråkigt ett tag så tog några lite oseriösa bilder med Rickards dator(han har inbyggd kamera i sin bärbara).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0