På bättre humör

Nu är mitt humör betydligt bättre. Jag har lyckats bli av med den där tomma känslan. Jag hatar det verkligen. Jag hatar den där känslan av att känna sig obetydlig och tom. Tom på allt en kropp nånsin kan fyllas med. Nej, fyfan. Vi ska inte gå in på det igen, haha.

Jag tog några egobilder(som vanligt) efter att jag gjort mig i ordning. Det blir lätt så när jag får tid över.

(Ja, två av bilderna är tagna innan jag klädde på mig. Jag vet!)


I dag under dagen hade jag tänkt att städa lägenheten. Måndagar är våran städdag! Tänkte underlätta det lite för Rickard. Han kommer förmodligen vara trött när han kommer hem från jobbet. Om det inte blir något städning får han fixa det när han kommit hem, då jag är på gymmet. Hihi! Förra måndagen städade jag nämligen allt under dagen. Och det uppskattades verkligen! :)

Jag har planerat så mycket i nya lägenheten. Jag ska köpa mycket ljus och dylikt. Jag ska även köpa två stycken ljuslyktor man kan hänga i t ex fönstret. Funderar på om vi ska ha dem köket eller vid matbordet. Det kommer bli hur snyggt som helst. Och så tänkte jag köpa jättefina gardiner och jag har mer på gång. Det kommer bli så mysigt :D Jag ska försöka låta bli att göra det för "tjejigt". Jag menar, jag lever ju med två män, haha. Då syftar jag Jackie ;) haha

Nu måste jag göra något litet att äta. Får se om det finns något spännande att tillaga.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0