Rockkryssning!

I går åkte jag och Bea som sagt till Skärholmen. Hittade lite grejer till mig och Rickard. Jag köpte en jättesöt ring från Gina Tricot, ett jättefint linne med små nitar på och ett nitskärp. Är ganska nöjd faktiskt. Spenderade inte alltför mycket pengar. Till Rickard hittade jag en jättesöt nyckelring. På den stod det "my big love". Den var jättesöt så var tvungen att köpa den. Bea köpte också ett nitskärp :) Vi tog även en god middag på McDonalds.

Den 26e ska jag på rockklassikerkryssning. Rickards chef hade tänkt boka biljetter och undrade om vi ville hänga med. Och det låter väl inte helt ointressant, haha. Sedan är det fler härifrån som tydligen ska med. Jimmy, Sofia(?), Fredde, Tobbe och deras pappa. Det kommer nog bli ganska nice. Jag hoppas bara att det inte är 20-årsgräns. Jag fyller ju 20 i september så det skulle ju suga ganska rejält. Men jag hoppas på det bästa :)

I dag har jag tänkt att jag ska hinna plugga lite. Ska även tvätta lite kläder också. Tvättkorgen är för tillfället ganska full, haha.

Nej, nu måste jag kila. Ska hänga lite tvätt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0