Sådärja.

Nu är jag på lite bättre humör. Det har gått några timmar sedan de började borra, men jag kan tala om för er att de håller fortfarande på. Vafan.. Men det dämpar jag med att spela lite Volbeat och The Cranberries på hög volym. Det duger gott och väl!

Solen skiner utomhus och det ser otroligt mysigt ut. Jag är jätteglad att solen har tittat fram de senaste dagarna. Man blir på mycket bättre humör. Tycker inte ni det?

Dessvärre mår inte min kropp inte så bra. Jag känner mig jättekonstig. Jag har kramp i magen samt illemående. Får lite yrsel ibland som grädden på moset. Roligt? Nej! Så det blev till att stanna hemma i dag och (försöka) sova. Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. Det har jag inte tid med. Måste gå på alla lektioner.

Jag pratade nyss med älskling i telefon. R och J kommer förmodligen hem lite tidigare. Och det tycker jag om. Jag är lite rastlös för tillfället. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Någon som har något/några förslag?

Blogg.se håller fortfarande och strular med bl.a. styckeindelningen i inläggen. Det är rätt störande. Jag har letat runt på internet efter andra bloggsajter, men har dessvärre inte hittat något jag gillar. Jag får helt enkelt leta vidare.

Tänkte bjuda på några gamla bilder på mig själv. Kanske roligt för er att se hur jag såg ut för ca 3-4 år sedan? ;)



Dessa bilder får bli ett avslut på inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0