Shopping med mamma

Ja, precis som rubriken lyder. I dag har jag shoppat med min mamma. Vi åkte till Södertälje för att hitta lite söta barnkläder. Nattis och Andreas har ju fått en så bedårande dotter. Så jag var bara tvungen att köpa lite söta kläder. Hittade bland annat en mumin sparkdräkt, muminstrumpor och lite andra söta kläder. Allt var ju rosa såklart ;) haha. Som vanligt hittade vi grejer till oss själva. Slänger upp bilder på det jag köpte.

Min übersnygga kavaj från H&M. Kostade endast 400kr. Jag gillar den starkt!
Ett linne från H&M. Jag tycker linnet var lite gulligt. Eller vad säger ni?
Äntligen hittade jag även ett par jättesnygga jeans. Köpte även dessa byxor på H&M. 400:-
Jag är nog mest nöjd över dessa grejer. Jag älskar den lilla väskan med nitar på.


Kommentarer
Postat av: alex

gud vad snyggt!

2010-03-14 @ 18:49:21
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tackar!

2010-03-15 @ 11:33:50
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0