Sickness

I dag är ingen bra dag. Jag mår inge vidare. Jag har ont i hela kroppen och känner mig hängig. Jag hoppas bara att jag inte börjar bli sjuk. Det orkar jag inte. Trots det tänker jag gymma ändå. Jag skippar inte träningen förrän jag verkligen känner mig jättesjuk. That's it!

I dag ska vi börja packa. Punkt slut! Älskling tog ner våra tavlor i går, så lite nytta på den fronten har i alla fall blivit av. Om exakt en vecka flyttar vi. Fattar ni? Det är ju helt jävla underbart.  Jag och Rickard får en egen lägenhet, helt ensamma. Jag ska springa ett glädjevarv i nya lägenheten, helt naken. Nej men skämt åsido. Men ni förstår vad jag menar? Nu kommer jag inte behöva klä på mig en massa kläder bara för att jag behöver kissa innan jag ska lägga mig. Jag kan laga middag naken om jag vill. Det är frihet! Haha. Det gillar vi.

I kväll ska jag träna. Tänkte även passa på och sola.

Kommentarer
Postat av: funbun

Inte särskilt bra att träna när man är sjuk, risk för att få hjärtsäcksinflammation och att förlänga sjoukdomsförloppet. Krya på dig!

2010-03-25 @ 13:29:13
URL: http://funbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0