Snark

Nu är jag tillbaka från skolan. Jag har precis tryckt i mig en toast, det behövdes verkligen. Hann bli ganska hungrig under dem där 50 minuterna. Jag har köpt tabletter som ska hjälpa till med att bryta ned laktoset på en bra sätt, så jag äntligen kan äta bröd, ost etc. utan att min mage gör uppror. Får se om dessa kemikalier hjälper mig.

I dag under lektionen verkade det som att hela klassen hade ADHD. Det var helt sinnessjukt. Vi skulle göra en uppgift ur boken. Och på den sidan fanns det en bild på en apa. Då blev det ett himla liv om varför apan fanns på sidan när det inte fanns något samband med uppgiften. Skit fan i bilden och gör den förbannade uppgiften. Hur svårt ska det vara? Innan denna uppgift skulle vi ha en hörövning. Jag fick 5 rätt av 9 och det tycker jag är ganska bra. Men då blir man ifrågasatt om varför jag var så okoncentrerad(dock kan jag förstå varför läraren frågade, jag brukar vanligtvis på högst ett fel. MEN). JA, VAD kan det bero på? Kan det bero på att vissa av killarna i klassen sitter och skriker? Kan det bero på att ljudnivån nästan alltid är hög? Kan det bero på att killarna sitter och snackar högt om oralsex? Pick and chose. Allt detta och mer händer under 50 minuter tre gånger i veckan. Förstår ni nu varför jag ibland är så frustrerad? Det märks att de har "högstadiestilen" kvar. Väx upp!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite. Joey visas just nu på femman. Jag älskar det programmet. Efter det kommer vänner. Det programmet älskar jag också, haha. Tvmänniska? Javisst. Mina ögon är snart fyrkantiga. Jag ska även försöka plugga lite i dag. Har läxa till på torsdag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessi

hihi bara så du vet gumman så läsar jag din blogg varje dag :) hihi miss you baby <3

2010-03-23 @ 19:26:29
URL: http://lilljessipessi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe söt du är :) Jag läser din också :D Saknar dig med <3<3

2010-03-24 @ 11:30:53
URL: http://touchofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0