Snart flyttar vi! :D:D

Jag vaknade precis av att jag störtbölade. Och det var inte av glädje kan jag meddela er. Usch, detta var verkligen den värsta drömmen jag hittills har drömt. Jag har fortfarande ett stort hål i bröstet. Rickard säger att han är min för evigt, så jag behöver inte noja upp mig. Nu: tillbaka till verkligheten!

Ja, som ni ser vaknade jag inte på det bästa sättet. Jag skulle då hellre vakna av soundtracket från New Moon. Lykke Li - possibility. Då får vi se hur länge denna känsla håller i sig den här gången. Men jag ska försöka komma ihåg att det bara var en dröm.

Helgen har varit fullspäckad. I fredags var vi på bio och såg Alice I Underlandet. Den var jättebra och jätterolig. Helt klart värd att se! Jag har lite svårt för riktigt övernaturliga filmer så jag var lite skeptisk i början. Men ack så förvånad jag blev. Grym film!

Lördagen åkte vi och kollade på en lägenhet som jag hade fixat fram. Allt är perfekt förutom att det ligger i Karlhov(Södertälje). Och för er som inte vet så ligger Karlhov tätt intill Ronna. Vilket betyder att jag måste ta Ronnabussen till och från skolan. Fast jag är grymt glad att vi får denna möjlighet. Hellre bor jag i Södertälje och får lite lugn och ro, än att bo kvar i helvetet på Storskogsvägen. No way! Så TACK! :) Jag längtar extremt mycket tills vi ska börja packa, och det är inte långt kvar. Den 1a april börjar jag och min älskling flytta. Underbart, inte sant?

Söndagen åkte vi hem till Rickards mamma och pojkvän. Vi blev bjudna på fläskfilé och kalvfilé med någon typ av hemmagjord potatissallad. Det var grymt gott. Efterrätten bestod av en liten fruktsallad. Det var också jättegott. Innan denna middag hann jag dessutom gymma i två och en halv timme. Fruktansvärt skönt. Blir träning i dag med!

Nej, nu måste jag fixa lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0