Sommarjobb

Morgonen började bra! Klockan ringde klockan tio och jag vaknade trött men glad. Jag har sovit jättekonstigt de senaste nätterna. Jag kan vakna av att jag ligger och verkligen svettas floder. Jag somnar sedan om för att vakna ca en timme senare och nästan frysa ihjäl, jag ligger och skakar. Jättekonsigt :s

Alldeles nyss fick jag ett samtal av Cia. Hon ringde angående sommarjobbet och det ser ljust ut. Vi pratade lite om vilka veckor jag skulle jobba osv. Hon frågade även om det var en möjlighet att jag kunde ta ut min läppiercing under den tiden jag jobbar. De har som policy att man ser propert och representabel ut. Och självklart är det inga problem. Vad gör man inte för laget? ;) haha. Nu är jag ännu gladare. Hon berättade även en annan rolig nyhet som jag dock inte tänker publicera här i bloggen. Jag är faktiskt sugen på att börja jobba på en gång.

I går köpte jag lite laktosfria produkter. Jag tror nämligen att jag är laktosintolerant. Min mage gör uppror om jag äter någon typ mjölkprodukt, haha. Jag käkade lite müsli med laktosfri yoghurt. Jag har ännu inte fått ont i magen och det bådar gott så jag är nöjd.

Bilden är tagen alldeles innan detta inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0