Ta mig till värmen nu

Hittills har jag bara tagit det lugnt. Jag har passat på att ligga på spikmattan extra länge, det materiella tinget är verkligen en bra uppfinning. Något man måste pröva! Jag har även pysslat om mitt ansikte med ansiktsmask. Nu ser jag lite fräschare ut.

Jag ska alldeles strax börja plugga lite. Det händer så lätt att man helt omedvetet(i alla fall jag) hittar på andra saker istället för att plugga. Som till exempel, jag har precis tagit en massa foton. Otippat va? haha.

I dag ska jag och älskling försöka packa ner lite grejer, då det inte blev av med det i går. Jag gick iväg till gymmet runt sex, helt stressad. Kom hem ca 21.00. Var jävligt skönt måste jag säga. Dessvärre blev det sen middag pga det.

På gymmet i går berättade mamma att hon och Mats vill bjuda oss(mig och Rickard) på semester i sommar. Hur underbart låter inte det? Då blir det jag, Rickard, mamma, Mats, storebror och Anton(tror och hoppas jag) som åker iväg. Det skulle ju vara så jävla skönt. Då får jag och Rickard självklart ett eget place. Det är tänkt att vi ska åka till Kos i Grekland. Det är vecka 30 så då måste jag prata med Cia angående mina arbetsveckor i sommar. Men om jag inte minns helt fel så var det under vecka 30 till 33 som det inte behövdes så mycket personal. Åhh, jag vill till värmen NU :)



Auf Wiedersehen, people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0