Thank god it's friday!

Nu är det äntligen fredag! Skönt som fan måste jag säga.

I går åkte jag och R för att hämta ut hans andra telefon. Det var en skruv som hade lossnat(?) och så skulle det tydligen inte vara. Men nu har jag fått Rickards andra touchtelefon. En svart LG, skitsnygg. Han tyckte inte riktigt om den, han föredrar sin andra, en silvrig Sony Ericsson. Han hade lite problem med att bl.a. skriva sms med touch. Och jag kan medge att det är rätt svårt när man inte fått in snitsen. Denna mobil ska jag vårda ömt, tro mig. Haha!

I dag blir det nog lugnt för våran del. Rickard ska upp tidigt i morgon. Han ska ju iväg till Romme med Jimmy och Sofia. Jag har valt att stanna hemma av olika skäl.
Jag ska försöka flörta med Rickard och se om vi kan hyra en film och köpa lite snacks. Vore mysigt. Det är ju ändå fredag ;)

Jag prövade kameran på mobilen. Den är inte sådär jättebra men den duger. Slänger upp lite bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0