Time for a change?

Det är ofta som blogg.se strular. Jag blir aldrig förvånad. Jag funderar faktiskt på att flytta min blogg till någon annan hemsida. Någon som har några förslag? Jag vill ha nästan samma funktioner som blogg.se. Det skulle underlätta.

Jag har sett att många har flyttat från denna sajt. Förvånar mig faktiskt inte. Bortsett från alla problem som brukar uppstå är jag väldigt nöjd över blogg.se.

Men det är nästan alltid något problem. Allt från att logga in till styckeindelningen i inläggen. Hmm, ska nog ta en funderare.

Till och med nu när jag sparade mitt inlägg blev styckeindelningen helt fel. Texten var i en enda smet. Det tycker jag inte om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0