Trötthet

Äntligen hemma! Filmaffischen är nästan så gott som klar. Jag och Bea måste bara komma på ett nytt namn för filmen. Jag tänkte snart börja pilla på den i photoshop. Lite finslip sådär.

Vi har precis käkat lite middag. Jag är skittrött och vill bara lägga mig i sängen och vakna om sisådär fem år och vara fullt utvilad utan värk i kroppen. Jag har jätteont i kroppen. I morse vaknade jag med en jävla smärta i bröstkorgen. Det känns som att någon har försökt vika mig på mitten. Av ett djupt andetag smärtar det jättemycket. Undrar hur jag sov i natt, haha. Till råga på allt har jag spänningar från skulderbladen och uppåt. Smärtstillande, någon?

Får se hur länge jag orkar sitta framför datorn och pilla på affischen. När jag inte orkar längre ska jag lägga mig i sängen och kolla på komediserier. Perfekt!

Over 'n out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0